Ułatwienia dostępu
Konto może założyć jedynie osoba fizyczna, która otrzymuje świadczenia, takie jak
Właścicielem konta może być tylko jedna osoba (świadczeniobiorca). Na Rachunek rodzinny mogą być wpłacane wyłącznie środki pieniężne pochodzące z wyżej wymienionych świadczeń.
Do założenia Rachunku rodzinnego potrzebny jest numer rachunku bankowego instytucji wypłacającej wskazane wyżej świadczenia. Przed zawarciem umowy z bankiem należy zwrócić się do Ośrodka Pomocy Społecznej o wydanie zaświadczenia o numerze rachunku bankowego.
Otwarcie i prowadzenie Rachunku rodzinnego jest bezpłatne i wolne od jakichkolwiek opłat i prowizji. Bank nie pobiera również opłat za wydanie karty płatniczej i za pobieranie środków z bankomatów tego banku z użyciem karty płatniczej.
32-090 Słomniki, ul. Żeromskiego 1A
tel. 12 388-15-57, fax 12 388-04-71
e-mail:
e-Doręczenia: AE:PL-28949-79437-SFIRU-29
obsługa Klientów:
poniedziałek i piątek 7.30 - 18.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 - 15.00
32-095 Iwanowice Dworskie, ul. Jurajska 11
tel./fax 12 388-40-44
e-mail:
obsługa Klientów:
poniedziałek i piątek 8.30 - 17.30
wtorek, środa, czwartek 7.30 - 15.00