
BLIK
Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej mobileNet.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Dlaczego warto?
- szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
- możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne
Przydatne informacje
- poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mobileNet
- wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
To już wszystko – zakupy opłacone
- wybierz formę wypłaty środków bez karty
- wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- podaj kwotę transakcji
- wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mobileNet
- wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej mobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- wypłata dokonana
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w naszym banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną mobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej mobileNet
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobileNet
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobileNet.