
eCorpoNet
Zapraszamy do korzystania z systemu bankowości internetowej eCorpoNet, który zapewnia wygodę i komfort korzystania z usług bankowości elektronicznej.
Dzięki eCorpoNet można
- od razu po zalogowaniu uzyskać najważniejsze informacje o swoich rachunkach, kartach, kredytach i lokatach
- w szybki sposób spłacić kartę kredytową, co ułatwia bieżącą kontrolę zadłużenia
- zapamiętywać odbiorców przelewów, do przyszłego wielokrotnego użycia
- tworzyć tzw. „zaufane szablony płatności" i „zaufanych kontrahentów", co umożliwia ominięcie każdorazowej autoryzacji przelewów, funkcja ta skraca czas dokonywania rutynowych płatności
Korzystając z systemu eCorpoNet zyskujesz
- komfort i oszczędność czasu – możliwość złożenia dyspozycji bez konieczności wychodzenia z domu
- dostęp do rachunków przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
- prostotę i wygodę użytkowania oraz pomoc systemową ułatwiającą codzienną pracę
- gwarantowaną poufność informacji i pewność zabezpieczeń:
- identyfikator i hasło użytkownika, lub PIN (w przypadku podpisu kwalifikowanego)
- hasła jednorazowe dostarczane za pomocą SMS
- szyfrowanie SSL
Przydatne informacje
Informacje o:
- środkach pieniężnych na rachunkach bankowych i historii transakcji
- rachunkach kredytowych oraz ich historii
- rachunkach kart płatniczych, ich historii oraz informacji o kartach i blokadach kartowych
Wykonywanie transakcji płatniczych:
- przelewów własnych
- przelewów międzybankowych
- przelewów szybkich
- przelewów zagranicznych
- przelewów do ZUS, urzędów skarbowych i innych organów podatkowych
Otwieranie i zarządzanie lokatami terminowymi
Zarządzanie:
- szablonami płatności
- listą kontrahentów
Bezwzględnie przestrzegaj zasad:
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł w tym haseł jednorazowych.
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł.
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję.
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu.
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.
Bądź czujny na próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer naszego Banku.
Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostęp do komputera.
Pamiętaj:
- Pracownicy naszego Banku ani pracownicy Infolinii Banku BPS S.A. nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
- Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
- Nie podawaj przez telefon kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
- Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania na prośbę osoby dzwoniącej.
- Zwróć uwagę na akcent dzwoniącego, czy używane słowa np. konto zamiast rachunek.
- Zachowaj zdrowy rozsądek. Nie działaj pod presją czasu. Chroń swoje dane!
- Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości z kim rozmawiasz, rozłącz się, odczekaj minimum 30 sekund i samodzielnie skontaktuj się telefonicznie z Bankiem lub Twoim opiekunem w Oddziale. Koniecznie wybierz oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, nie oddzwaniaj z listy połączeń, które wyświetlają się na telefonie.
- Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z Bankiem.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki