Skip to main content

Nowe metody uwierzytelniania transakcji w ramach usługi bankowości elektronicznej

Zgodnie ze zmianami regulaminów otwierania i prowadzenia rachunków dla klientów indywidualnych oraz klientów instytucjonalnych od 15 maja 2019 r. obowiązują nowe metody uwierzytelniania transakcji w ramach usługi bankowości elektronicznej.

Wszystkie zmiany zostały zawarte w Instrukcji na stronie logowania do systemu bankowości elektronicznej.
Klienci uwierzytelniający transakcje w systemie bankowości elektronicznej są zobligowani do stosowania nowych metod uwierzytelnienia, bazujących na kodach sms lub powiadomieniach PUSH z aplikacji mobilnej "BS mobileNet", które spełniają wymogi prawne wynikające z ustawy o usługach płatniczych w zakresie silnego uwierzytelniania użytkownika.
Zmiana metody uwierzytelnienia z dotychczasowej (karta jednorazowych kodów) wymaga złożenia przez użytkownika systemu bankowości elektronicznej wniosku w Oddziale Banku o zmianę metody uwierzytelnienia i podania numeru telefonu komórkowego, na który będą przesyłane kody SMS/powiadomienia PUSH do uwierzytelnienia operacji w systemie bankowości elektronicznej.

Informujemy, o dwustopniowym logowaniu do systemu bankowości elektronicznej. Po podaniu prawidłowego loginu i hasła system żąda dodatkowej autoryzacji logowania. W zależności od autoryzacji należy wpisać kod SMS lub zautoryzować się certyfikatem kwalifikowanym. Dopiero po wykonaniu wszystkich czynności uzyskamy dostę do konta.